El màrqueting digital a maig 2023
Compra programàtica
Nous models d’audiències/CRM/Lead Scoring
Innovació en l’àmbit digital
Automatització de banners: de 0 a 1000 en un minut
Optimització de creativitats: més enllà del GPT
La segmentació ha mort, visca les persones
De Jaguar a Hyundai: estratègies molt diferents
Paraules especialitzades: aconseguir molt bon CTR i Vewebility
Estratègies per a grans comptes i també per a petits pressupostos
El pas de les audiències a les comunitats
Tindrem la sort de comptar amb tres persones referents a Espanya en aquest àmbit amb reconegudes campanyes a escala nacional que ens transmetran els seus aprenentatges i coneixerem les noves tendències.
Arola Torruella Berrens, Head of Digital
Té una dilatada experiència internacional al món de la comunicació, l’estratègia i del màrqueting, ha treballat als Estats Units, Bèlgica, França i Dubai. Va descobrir el màrqueting digital durant el seu Executive MBA a l’IESE ara ja fa deu anys. Des d’aleshores, la seva especialització és crear equips d’experts digitals multifuncionals per oferir solucions innovadores a les empreses i així garantir l’experiència de marca en ambdós entorns, on i off.
Mónica Gómez, Head of Paid Media
Dirigeix el departament de Paid Media de Newno. Ha viscut grans canvis en el sector des de fa 10 anys amb el reciclatge del món Offline cap a la compra programàtica. Des d’aleshores ha gestionat campanyes i equips, adaptant-se a tots els canvis que s’han anat produint, dirigint estratègies i la implementació de dashboards de control de campanyes per grans comptes i petites startups del territori. És també professora d’aquesta matèria a ESIC des del 2018.
Alex Sánchez-Brunete, Account + Project Management Director
Multidisciplinari i expert en innovació, estratègia, gestió de projectes i equips, amb experiència a gran consultora i a l’àrea de consultoria estratègica i digital en agències. És el responsable de l’equip d’APM i de l’Squad d’innovació, col·laborant en la implementació de la metodologia de treball a Newno. Actualment, és professor de màster en estratègia i gestió de projectes digitals. Ha desenvolupat projectes per a BBVA, Janssen, Roche, Alcampo, Leroy Merlin, Sonae, Clarel, GSK, Revlon, Cemex, BASF, AECC entre d’altres.