El curs, de 7 hores de durada, es farà en dues jornades.
19 d’octubre. 9:30 a 14:30
Sessió a càrrec de Ferran Núñez. S’analitzaran els projectes des de diversos punts de vista.
D’una banda, la fase de descobriment del client i de les seves necessitats. Es tractarà sobre el client, les necessitats i la seva detecció mitjançant les eines clàssiques i Lean. Es dotarà al participant de coneixement i mecanismes per entendre els punts de dolor del client i sistemes per mapejar-los.
D’altra banda, l’anàlisi i generació de negocis socials orientats a client. Mitjançant el Business Model Canvas es treballarà la traçabilitat de la proposta en base a les necessitats de client detectades. Es tractaran el model de negoci en sí, així com el sistema de treball per capes de valor, centrant-nos en formes de pivotar i construir capes de valor/millora en aspectes socials/medi-ambientals sobre negocis futurs/existents.
28 d’octubre. 10:00 a 12:00
Innovació i creixement cooperatiu, a càrrec d’Andrea Balletbò.
Es contemplaran la internacionalització, la innovació i les inversions de la cooperativa com a via de creixement; es relacionarà amb les afectacions a l’estructura de l‘organització, així com amb les implicacions sobre els seus processos.